Novice

Petrol in Mbills uvajata mobilno plačevanje

Datum: 5. 12. 2017 Besedilo: Miro Jakomin, Foto: Petrol

Podjetji Petrol in Mbills sta v začetku decembra predstavili uvajanje standarda za mobilno plačevanje, kar je v Sloveniji novost.

Petrol in Mbills uvajata mobilno plačevanje

V podjetju Petrol spodbujajo uvedbo enotnega standarda brezpapirnega in brezgotovinskega plačevanja tako v Sloveniji, kakor tudi v širši regiji, v podjetju Mbills pa so razvili odprto platformo in mobilno denarnico Hal mBills. Zato sta se podjetji odločili skupaj postaviti nove temelje na tem področju.

Mobilna denarnica Hal mBills je namreč v dveh letih delovanja potrdila svojo obetavnost skozi razvoj in razmah na prek 600 prodajnih mest in prek 100.000 prenosov, pri čemer številke vsakodnevno vztrajno rastejo. 

Kot je dejal mag. Tomaž Berločnik, predsednik uprave Petrola, strateško sodelovanje z Mbills pomeni uresničitev vizije vstopa Petrola v inovativne mobilne plačilne storitve, saj si želijo širiti svoja področja storitev, med drugim tudi na finančno področje. 

»V Petrolu smo že pred časom napovedali, da si želimo svoje storitve še nadgraditi z novimi inovativnimi finančnimi storitvami. Petrol je tako obeležil svojo pomembno vlogo pri vzpostavitvi standarda mobilnih plačilnih storitev, ki bo nadgradil obstoječi sistem in bo prinesel pomembne koristi za potrošnike, gospodarstvo in finančne institucije. Ponosen sem, da od 1. decembra 2017 naprej vsi Petrolovi bencinski servisi v Sloveniji sprejemajo hitra, brezpapirna in brezgotovinska plačila mBills širom Slovenije,« je dejal mag. Berločnik. 

Nadalje je povedal, da bodo uporabniki z mBills.si lahko plačevali prav vse, še posebej na področju prodajnih avtomatov, kar je silovit trend v svetu interneta stvari. Petrol ima že danes prek 500.000 zvestih kupcev, ki bodo zagotovo prva velika in hvaležna ciljna skupina prihodnjih uporabnikov mBills.si. 

»Prepoznani smo kot eden najpomembnejših ponudnikov pametnih rešitev za dom, mobilnost in poslovanje, zagotavljamo odlično celovito uporabniško izkušnjo in povečujemo število prodanih produktov na posameznega kupca v sistemu vsekanalnosti (omnichannel). Z inovativnostjo in digitalnimi rešitvami pa razvijamo uspešne nove poslovne modele in partnerstva. Eden od teh je tudi prihodnje strateško povezovanje z Mbills,« je še pojasnil mag. Berločnik.

Oceni novico:
ocena: Article Rating (število glasov: 1, skupna ocena: 3)