Program vključuje vse zahteve in priporočila, ki izhajajo iz aprilskih sklepov vlade. Predračunska vrednost investicije v nadomestni blok 6 znaša v stalnih cenah 1,2 milijarde evrov, v tekočih cenah pa 1,3 milijarde evrov.
V program so vključene nove postavke, nekatere pa so ponovno ovrednotene. Gre za sanacijo transportne infrastrukture za izredne prevoze, krožišče, parkirišča, vrednost nove upravne stavbe ter razgradnjo proizvodnih enot in bloka 6. Vključeno je tudi stikališče za priključitev bloka na elektroenergetski sistem ter zavarovanje in stroški investitorja. V predračunski vrednosti so upoštevani tudi dogovori, ki so bili doseženi z Alstomom, med drugim tudi aneks k pogodbi, ki je tik pred podpisom in določa spremembo eskalacijske formule. In sicer, da se vrednost opreme, ki jo dobavlja Alstom, ne bo povišala za več kot sto milijonov evrov. Predsednik odbora za aktivni nadzor investicije dr. Dean Besednjak je povedal, da so s pogajanji po najbolj konservativni oceni dosegli minimalni prihranek v višini 35 milijonov evrov. Finančno-tržni učinki so ovrednoteni v skladu z Uredbo o enotni metodologiji za pripravo in obravnavo investicijske dokumentacije na področju javnih financ. Ta predpisuje, da je potrebno za investicije, ki se financirajo v skladu s to uredbo, upoštevati sedemodstotno diskontno stopnjo. Analiza občutljivosti projekta, ki opozarja na postavke, na katere moramo biti posebej pozorni, je bila narejena za spremembo cene premoga, spremembo prodajne cene električne energije, spremembo cene emisijskega kupona in spremembo vrednosti investicije. Iz analize je razvidno, da je projekt sorazmerno malo občutljiv na spremembe cene premoga in najmanj občutljiv na povečanje investicijske vrednosti za sto milijonov evrov. Večja občutljivost pa je na padec prodajne cene električne energije in cene emisijskih kuponov.
V TEŠ so ob upoštevanju vseh dejstev in analize občutljivosti izdelali matriko tveganj in na njeni podlagi ocenili, da je projekt srednje tvegan ter, da so predvidena in obdelana tveganja obvladljiva in na nivoju tveganj za tovrstne objekte. Republika Slovenija, ki je posredni lastnik TEŠ, bo tako, poleg neposrednega donosa na vloženi kapital, deležna še visokih davkov na predvidene dobičke in plačil taks za izpuste CO2. Zagotovljena bodo delovna mesta, država pa bo deležna tudi prihodkov iz naslova stroškov poroštva za kredit EIB in drugih sinergijskih učinkov naložbe. Nadzorni svet TEŠ je poslovodstvu naložil, da pospeši vse aktivnosti za pridobitev poroštva. V TEŠ pričakujejo, da bo državni zbor do konca oktobra sprejel zakon o poroštvu za 440 milijonov evrov, ki bo zagotovil nemoteno financiranje izgradnje nadomestnega bloka 6. Po besedah direktorja TEŠ mag. Simona Tota so s prenovljenim programom namreč izpolnili vse pogoje, ki jih je vlada zahtevala, sami pa so se obvezali, da bodo investicijo izpeljali transparentno ter v okvirih in rokih, kot jih določa prenovljeni program.