• Domov
  • Oavtorjih
  • rss
  • -1
    • Novice
    • Clanki
    • -Projekti
      • +JEK2
        • Noviceinclanki
      • +SpodnjaSava
        • Noviceinclanki
        • Videovsebine
        • Fotogalerija
      • +SrednjaSava
        • Noviceinclanki
      • +DVBericevodivaca
        • Noviceinclanki
      • +Koncaniprojekti
        • +TES6
          • Noviceinclanki
          • Fotogalerija
          • Video
        • +DVBericevoKrsko
          • Noviceinclanki
    • Dogodki
    • e-mobilnost
    • Kolumne
    • +Video vsebine
      • +Fotogalerija
        • GalerijaOtvoritve
        • Strokovna
        • Druzabna
        • delovisca
    • Arhiv clankov
    • +Arhiv revij
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2014
      • 2013
      • 2012
      • 2011
      • 2010
      • 2009
      • 2008
      • 2007
      • 2006
      • 2005
      • 2004
      • 2003
      • 2002
      • 2001
      • 2000
      • 1999
  • +2
    • +Predstavitev
      • Poslanstvo
      • Urednistvo
      • Zgodovina
      • Kontakt
      • Narocninanarevijo
    • Sodelujocapodjetja
    • Kontakt
    • +Oglasevanje
      • Oglasevanjevreviji
      • Oglasevanjenaspletnistrani
    • Zemljevidstrani
    • Porocila
    • +Obvescanje
      • Eobvescanje
      • RSS
    • +Casopisnisvet
      • Poslovnikcasopisnegasveta
      • Clanicasopisnegasveta
      • Vabila
      • Zapisnikisej
      • Letninacrtiinporocila
      • Gradivo
      • Fotogalerija
  • Iskanjeold
  • Rezultati iskanja
  • Zemljevid strani
Predstavitev   Sodelujoča podjetja   Kontakt   Oglaševanje   Zemljevid strani   Poročila   Obveščanje   Časopisni svet  
|
Login
Revija NAŠ STIK
Revija NAŠ STIK
  • Novice
  • Članki
  • Projekti
    • JEK 2
      • Novice in članki
    • Spodnja Sava
      • Novice in članki
      • Video vsebine
      • Fotogalerija
    • Srednja Sava
      • Novice in članki
    • DV Beričevo-Divača
      • Novice in članki
    • Končani projekti
      • TEŠ 6
        • Novice in članki
        • Fotogalerija
        • Video
      • DV Beričevo-Krško
        • Novice in članki
  • Dogodki
  • e-mobilnost
  • Kolumne
  • Video vsebine
    • Fotogalerija
      • Odprtja
      • Strokovna srečanja
      • Družabna srečanja
      • Z naših delovišč
  • Arhiv člankov
  • Arhiv revij
    • 2020
    • 2019
    • 2018
    • 2017
    • 2016
    • 2015
    • 2014
    • 2013
    • 2012
    • 2011
    • 2010
    • 2009
    • 2008
    • 2007
    • 2006
    • 2005
    • 2004
    • 2003
    • 2002
    • 2001
    • 2000
    • 1999
Revija NAŠ STIK
 
|
Login
  • Novice
  • Članki
  • Projekti
    • JEK 2
      • Novice in članki
    • Spodnja Sava
      • Novice in članki
      • Video vsebine
      • Fotogalerija
    • Srednja Sava
      • Novice in članki
    • DV Beričevo-Divača
      • Novice in članki
    • Končani projekti
      • TEŠ 6
        • Novice in članki
        • Fotogalerija
        • Video
      • DV Beričevo-Krško
        • Novice in članki
  • Dogodki
  • e-mobilnost
  • Kolumne
  • Video vsebine
    • Fotogalerija
      • Odprtja
      • Strokovna srečanja
      • Družabna srečanja
      • Z naših delovišč
  • Arhiv člankov
  • Arhiv revij
    • 2020
    • 2019
    • 2018
    • 2017
    • 2016
    • 2015
    • 2014
    • 2013
    • 2012
    • 2011
    • 2010
    • 2009
    • 2008
    • 2007
    • 2006
    • 2005
    • 2004
    • 2003
    • 2002
    • 2001
    • 2000
    • 1999
Revija NAŠ STIK > Projekti > Novica
25 Latest Articles

TEŠ dobil soglasje za uvoz premoga

Datum: 2. 4. 2019 Besedilo: Brane Janjič

Uvoženi premog naj bi mešali z velenjskim lignitom in s tem dosegali višjo kurilno vrednost ter še dodatno zmanjšali vplive na okolje.

TEŠ dobil soglasje za uvoz premoga

Agencija RS za okolje je pred nekaj dnevi na osnovi vloge termoelektrarne Šoštanj za spremembo pri uporabi vrste goriv sprejela sklep, da TEŠ za uvoz premoga ne potrebuje novega okoljevarstvenega dovoljenja, saj bodo okoljski parametri z uporabo mešanice premogov še boljši od sedanjih. Kot je znano, je TEŠ pred časom zaprosil za dovoljenje za morebiten uvoz določenih količin premoga, ki bi ga mešali z velenjskim lignitom in s tem zagotovili dvig kurilne vrednosti goriva na 12 MJ/kg. 

Iz sklepa je razbrati, da naj bi premog za potrebe TEŠ dobavljali po železnici, in sicer naj bi v Šoštanj romala ena kompozicija na dan z največ 1200 tonami premoga. Premog bodo iz vagonov pretovorili na kamione na lokaciji klasirnice Premogovnika Velenje, od koder ga bodo odpeljali na obstoječo deponijo premoga termoelektrarne Šoštanj. 

V Agenciji ob tem ugotavljajo, da tudi predvideni transport uvoženega premoga zaradi kratke poti in predvidenih del znotraj obstoječe deponije premoga, ne bo imel negativnih učinkov na ključne okoljske dejavnike. Ravno nasprotno, zaradi v povprečju boljše kakovosti uvoženega premoga, ki naj bi ga po potrebi dodajali lignitu, naj bi se emisije iz TEŠ v prihodnje še nekoliko znižale.

Oceni novico:
ocena: Article Rating (število glasov: 2, skupna ocena: 2,5)
REVIJA Naš stik

Uredništvo revije
Hajdrihova 2, 1000 Ljubljana


Telefon: 041 761 196

E-pošta: urednistvo@nas-stik.si

Oglaševanje

  • Oglaševanje v reviji
  • Oglaševanje na spletni strani
  • Naročite revijo

Uredništvo

  • Kontaktirajte administratorja
  • Predlogi in ideje

Sledite nam

PRIJAVA NA E-NOVICE

Kadarkoli se lahko odjavite iz obveščanja s klikom na povezavo za odjavo v nogi vsakega našega sporočila ali pa nam pišite na urednistvo@nas-stik.si. Politika varovanja zasebnosti je podrobno opisana na naši spletni strani tukaj.