Toliko bi jih po mnenju avtomobilske industrije, okoljevarstvenih organizacij in potrošniških združenj potrebovali, če mislimo z elektrifikacijo prometa resno.
Zaračunavanje bo potekalo po količini porabljene energije in ne po porabljenem času na polnilnicah.
Do leta 2030 naj bi po evropskih cestah vozilo že 10,5 milijona električnih vozil za službene, dostavne in druge javne potrebe.
V mreži polnilnic Gremo na elektriko, ki jo upravlja Elektro Ljubljana, je tako že več kot 350 polnilnih mest.
Za letos načrtujejo tudi postavitev prve ultra-hitre polnilnice v Sloveniji.
Po ocenah Evropske komisije bi v EU do leta 2030 potrebovali 2,8 milijona javnih polnilnih postaj, konec leta 2019 pa jih je bilo manj kot 200 tisoč.
Zagnali so projekt električne mobilnosti, s katerim bo Kranj postal še bolj energetsko nevtralen.
Računsko sodišče je izdalo porevizijsko poročilo o popravljalnem ukrepu pri reviziji udejanjanja e-mobilnosti.
Eko sklad je objavil nova javna poziva za dodeljevanje spodbud za nakup električnih vozil, ki prinašata tudi nekaj novosti.
Rezultat bo 90-odstotno zmanjšanje emisij do leta 2050.