Kot je znano, je družba SODO kot distribucijski operater, zadolžen za razvoj osnovne infrastrukture hitrih polnilnic za vozila na električni pogon na avtocestnem križu Slovenije, že pred leti uspešno izvedel vse aktivnosti, povezane z izgradnjo mreže 26 hitrih polnilnic na AC križu.
Doslej so od zainteresiranih za e-mobilnost prejeli že številna vprašanja, med drugim tudi dve naslednji: Ali menite, da bo s hitrimi polnilnicami narasel delež električnih avtomobilov? S kakšnimi mehanizmi in prijemi bi lahko imeli na slovenskih cestah več električnih avtomobilov? »Menimo, da bodo sedaj, ko je vzpostavljena hitra polnilna infrastruktura, ljudje pri sprejemanju svojih odločitev o nakupu električnega vozila ali predelavi obstoječega v električno vozilo imeli dodatno spodbudo, da se odločijo za električno vozilo, še posebej, če bodo za to s strani eko sklada prejeli finančno spodbudo in hkrati bili deležni ugodne davčne politike. Dovolj visoke finančne spodbude, kot so subvencije in davčna amnestija za davek na motorna vozila in davek na dodano vrednost, so zagotovo eden izmed mehanizmov, s pomočjo katerih bi imeli na slovenskih cestah več električnih vozil. Lep primer je Norveška, kjer država svojemu državljanu z davčno politiko povrne do polovico vrednosti električnega vozila,« so pojasnili v družbi SODO.
K temu so še dodali, da v Sloveniji že danes pri nakupu osebnih avtomobilov na hibridni in električni pogon obstaja za pravne osebe davčna olajšava za investiranje pri davku od dohodka (ZDDPO-2) pravnih oseb.
Več o tej olajšavi na: zakonodaja.com