Trenutno veljavni predpisi namreč ne vključujejo sodobnih električnih zrakoplovov z vertikalnim vzletom.
Evropska agencija za varnost v letalstvu (EASA) je sprejela okvirne predpise za baterijske in hibridne električne zrakoplove z vertikalnim vzletom. S tem so konstruktorji dobili prve specifikacije za to skupino zrakoplovov.
Trenutno veljavni evropski predpisi namreč ne obravnavajo sodobnih električnih in hibridnih zrakoplovov z vertikalnim vzletom, saj je bila uredba prvotno zasnovana za letala s fiksnimi krili, letala z vrtljivimi krili, balone in jadralna padala. (Delno) električna letala, ki uporabljajo svoje velike rotorje za vzlet, pristanek in samo letenje namreč ne sodijo v nobeno izmed omenjenih kategorij, zato bi lahko vzletela samo s posebnim dovoljenjem. Nov zakonodajni okvir pa bo sedaj omogočil enostavnejšo uporabo teh zrakoplovov.
Prav tako bodo novi predpisi proizvajalcem zagotovili okvir, po katerem bodo zrakoplovi lahko uradno pridobili evropski certifikat, po drugi strani pa bodo novi predpisi proizvajalcem zagotovili tudi varnost njihove naložbe. EASA je v specifikacijah opredelila nov razred "mala kategorija", ki vključuje zračne taksije z vertikalnim vzletom (VTOL). Zakonodaja dovoljuje prevoz do devetih potnikov in največje vzletne teže 3.175 kilogramov. Načrtujejo tudi delitev nove kategorije na certifikacijski kategoriji „osnovni“ in „napredni“. Zračni taksiji bodo spadali v slednjo kategorijo, saj bodo le ti lahko leteli nad mestnimi območji. Tudi za te primere pa bo treba izboljšati pravila in jih po potrebi prilagoditi lokalnim razmeram.