S 1. julijem je stopila v veljavo nova evropska zakonodaja.
V skladu z novo zakonodajo morajo biti vsa nova električna ali hibridna vozila na evropskih cestah, ko vozijo le na električni pogon, opremljena s posebno tehnologijo za oddajanje zvoka, če vozijo 20 km/h ali počasneje. Novost EU uvaja zaradi zaščite pešcev, kolesarjev in drugih ranljivih udeležencev v prometu, ki jih bo tako zvok opozoril na prihod vozila.
Zvok ne sme biti tišji od 56 decibelov, kar je približna glasnost električne zobne ščetke, pa tudi ne glasnejši od 75 decibelov, kolikor znaša stopnja hrupa pri vozilu z motorjem na notranje izgorevanje. Hkrati zvok ne sme biti monoton, temveč se mora med delovanjem sistema nekoliko spreminjati. Sistem pa mora delovati tudi pri vzvratni vožnji.
Novost je bila potrebna, saj električna vozila med vožnjo oddajajo zelo malo zvoka, ki smo ga sicer vajeni od vozil z motorjem na notranje zgorevanje. To zna biti še posebej nevarno v mestnem prometu, na prehodih za pešce in v podobnih situacijah. K uvedbi te novosti je EU spodbudila raziskava, ki so jo izvedli pred nekaj leti, saj je pokazala hitro naraščanje števila nesreč pešcev in električnih vozil, medtem ko so bile nesreče s klasičnimi vozili na rekordno nizki ravni.