Študija je pokazala, da mora biti do leta 2030 eden od treh tovornih vozil električen ali vsaj brezogljičen, da bo EU uspela izpolniti zaveze iz pariškega sporazuma. Doseganje takšnega velikega tržnega deleža je mogoče doseči le, če bodo zakonodajni organi postavili obvezen in ambiciozen cilj prodaje električnih tovornih vozil do leta 2025 kot del predloga za standarde izpustov CO2 za tovorna vozila. Tak cilj bi evropske proizvajalce tovornih vozil obvezal, da bi resnično začeli prodajati električna tovorna vozila. Preboj električnih tovornih vozil se je najverjetneje zgodil zaradi največjega padca cene do sedaj, električni pogoni pa so postali veliko bolj učinkoviti kot zastarela dizelska tehnologija. Za 65 odstotkov vseh tovornih prevozov po Evropi z dosegom manj kot 500 kilometrov za večino prevozov ni potreben električni tovornjak za dolge razdalje, kot je to v primeru dizelskih tovornih vozil. Po predlogu nove direktive o evropski vinjeti bodo imela električna tovorna vozila popust pri cestninah v višini vsaj 50 odstotkov v primerjavi z najboljšim dizelskim tovornim vozilom. Vsi ti faktorji delajo električna tovorna vozila, kljub visokim začetnim stroškom, zelo konkurenčna dizelskim. Zaradi višanja davkov na dizelsko gorivo zaradi prehoda na trajnostni promet in odprave preveč velikodušnih popustov za nakup tovornjakov, pa je prihodnost električnih tovornih vozil še svetlejša.
Študija je prišla v javnost ravno v času, ko je bilo objavljeno poročilo o predlaganih standardih za izpuste tovornih vozil, ki priporoča ambicioznejše cilje zmanjševanja emisij in obvezne prodajne cilje tovornih vozil brez emisij. Predlagani cilji zmanjšanja izpustov so: 20-odstotno zmanjšanje izpustov iz tovornih vozil do leta 2025 ter vsaj 45-odstotno zmanjšanje do leta 2030. Obvezen prodajni cilj za tovornjake brez emisij naj bi leta 2025 znašal deset odstotkov, leta 2030 pa 35 odstotkov. Prav tako poročilo predlaga, da morajo biti do leta 2030 brezogljični tudi vsi novi avtobusi, ki se prodajajo na evropskem trgu.