Skupina GEN-I je v letu 2015 ustvarila 1,731 mrd evrov čistih prihodkov od prodaje, kar predstavlja 32,8-odstotno rast glede na leto 2014. Ob rasti prihodkov je Skupina ustvarila tudi 7,028 mio evrov čistega dobička, kar je 34,5 odstotka več kot leto pred tem. »Za nami je še eno leto, ki ga lahko ocenimo kot uspešno. S pravočasnim odzivanjem na zahtevne in negotove razmere na trgu, ki jih je najbolj zaznamoval padajoči trend cen nafte in ostalih energentov, smo ohranili stabilno rast poslovanja. Hkrati GEN-I postaja vse bolj globalno usmerjena skupina, ki električno energijo prodaja že na dveh celinah. Rezultati potrjujejo pravilnost našega poslovnega modela, ki smo ga kot odziv na spremenjene razmere začeli uvajati v letu 2013. Z njim smo se usmerili v fleksibilne in na kupce osredotočene produkte. Medtem ko krepimo aktivnosti na manj tveganih maloprodajnih trgih, zmanjšujemo prisotnost na tistih segmentih, ki na daljši rok ne prinašajo ustreznih marž,« sta ob tem zapisala dr. Robert Golob, predsednik uprave GEN-I in namestnik Martin Novšak.
V letu 2015 so zabeležili pomembno rast prodanih količin. S 39,7 TWh električne energije se je prodaja v primerjavi z letom pred tem povečala za 33,7 odstotkov. GEN-I je vedno bolj pomemben igralec na trgu z zemeljskim plinom, kjer so prodajo v primerjavi z letom pred tem povečali za 32 odstotkov in prodali 925 GWh zemeljskega plina. Tudi po več kot desetletju delovanja GEN-I ostaja dinamično in hitro rastoče podjetje.
Ob koncu leta 2015 so delovali že na 22 trgih z električno energijo in osmih trgih z zemeljskim plinom. So vodilni trgovec z električno energijo na trgih srednje, vzhodne in jugovzhodne Evrope. Vedno bolj so prisotni tudi na likvidnih trgih zahodne Evrope. Vstop na trga Francije in Švice jim bo omogočil kratkoročne učinke pri trgovanju na mejah z Italijo. V Gruziji in Ukrajini si utirajo pot proti azijskim trgom.
V Sloveniji bodo z načrtovanimi strateškimi povezavami še dodatno utrdili položaj največjega dobavitelja električne energije končnim odjemalcem. Tri leta po vstopu na domači trg zemeljskega plina so na njem drugi največji igralec. V lanskem letu so v primerjavi z ostalimi ponudniki najbolj povečali delež novih kupcev.
Dobro delo prepoznavajo številni. Že drugo leto zapored so zasedli drugo mesto na lestvici trgovcev z električno energijo v raziskavi Risk&Energy Risk. Ponovno so pridobili tudi naziv najbolj zaupanja vredne blagovne znamke Trusted Brand v kategoriji „Ponudniki energije” in prejeli nagrado Icertias za odličnost, ki potrjuje najboljšo uporabniško izkušnjo slovenskih odjemalcev energije. Nominirani so bili za prestižno mednarodno priznanje Evrovopean Business Award.
»Imamo ambicije, znanje in voljo za nadaljnjo širitev. Smo vitki, učinkoviti in fleksibilni, kar je ena od naših ključnih konkurenčnih prednosti. Naše največje bogastvo so strokovni in izkušeni kadri, učinkovita informacijska podpora in razvejana mednarodna poslovna infrastruktura. Pripravljeni smo na izzive, ki nas v prihodnjih letih čakajo na hitro spreminjajočih se energetskih trgih. Poslovne priložnosti, ki se bodo ponudile, bomo izkoristili v največji meri,« sta še zapisala dr. Golob in Novšak.