Nedvomno vsak prodani električni avtomobil prispeva k zniževanju povprečnega izpusta CO2.
Električna mobilnost postaja tudi sestavni del strategije držav, ki si morajo prizadevati za uresničevanje sprejetih direktiv EU glede zniževanja toplogrednih plinov. Zahtevanim ciljem glede zniževanja povprečnega izpusta ogljikovega dioksida z njihovimi strategijami sledijo še zlasti avtomobilski proizvajalci.
Po podatkih družbe SODO so v Sloveniji med globalnimi ponudniki električnih vozil z organizirano, izšolano in opremljeno prodajno servisno mrežo za prodajo in servisiranje električnih vozil, z dolgoročnimi prodajnimi načrti trenutno prisotni Renault-Nissan, BMW in Volkswagen. V manjši meri so prisotni tudi drugi proizvajalci električnih avtomobilov, med njimi Tesla Motors, Tazzari. To so tudi blagovne znamke širših industrijskih skupin, ki najbolje sodelujejo s slovensko (in evropsko) dobaviteljsko verigo.
Nekatere blagovne znamke so prisotne na trgu pasivno, zaznati pa je tudi delovanje ponudnikov poslovnega najema avtomobilov in izposoje vozil, ki v svojo ponudbo vključujejo električna vozila. Slovenski trg je del širšega evropskega in globalnega trga, kar pomeni, da posamezniki lahko tudi v tujini kupijo električni avtomobil, ki ga ni v redni ponudbi proizvajalca v Sloveniji (npr. avtomobili Nissan, Tesla).
Če bi v Sloveniji želeli slediti direktivi EU glede zniževanja toplogrednih plinov, bi morali trenutno skromen delež električnih avtomobilov med novo prodanimi osebnimi vozili do leta 2030 dvigniti na okoli 33 odstotkov.