Energetika

Obetavna poletna šola o marketingu v energetiki

Poletna šola, ki jo je Energetika.NET uspešno organizirala že drugo leto zapored, je tokrat povezala mlade z različnih področij.  
Obetavna poletna šola o marketingu v energetiki

Tri dni trajajoča poletna šola marketinga programa Modri svet, ki je potekala v stimulativnem in kreativnem okolju ABC pospeševalnika, je mlade potisnila v ospredje, kjer so dobili priložnost, da prevzamejo aktivno vlogo pri soustvarjanju marketinških strategij različnih podjetij iz sveta energetike, hkrati pa pokažejo potencialnim delodajalcem potencial, ki ga skrivajo v sebi.  

Udeleženci marketinške poletne šole Energetike. NET se veselijo novih pridobljenih znanj, še posebej so navdušeni tudi nad praktičnimi znanji, ki so jih osvojili na tem izobraževanju. Kot je povedala ena od udeleženk, se mladi ob tem (na)učijo marsikaj novega in zanimivega, spoznavajo nove ljudi, iščejo nove priložnosti.

Mateja Kegel Kozlevčar, vodja programa Modri svet pri Energetika.NET, v programu Modri svet vidi še veliko potenciala za razvoj v prihodnosti. Kot je  povedala, so jim mladi že drugo leto dokazali, da je bila  njihova odločitev, da Modri svet iz Energetskih kariernih srečanj, ki so jih pričeli izvajati konec leta 2013, nadgradijo v poletne šole, prava.  

»Že lani je praktično polovica mladih udeležencev poletne šole v zelo kratkem času prišla do zaposlitve, večina v energetiki. Tudi letošnji udeleženci so pokazali izreden potencial in verjamemo, da bo njihova karierna pot po novo pridobljenem znanju zagotovo lažja. Nam pa tovrstni uspešno zaključeni projekti dajejo energijo in predvsem nove ideje za razvoj programa Modri svet, za katerega pričakujemo, da bo v nekaj letih postal vodilni energetski kadrovski inkubator v Sloveniji,« je dejala Mateja Kegel Kozlevčar.

V sklopu poletne šole so vsi udeleženci pripravili in uspešno zagovarjali idejno marketinško zasnovo projektov, ki so jih tokrat podala različna podjetja. Poleg projektov Energetike.NET so reševali tudi marketinške izzive Mestne občine Ljubljana – Zelene prestolnice leta 2016, Energetike Ljubljana in Energy escape room.  

Pomembne informacije o priložnostih zaposlovanja

Kot je še povedala vodja programa Modri svet, bodo med vsemi mladimi udeleženci poletnih šol na koncu izbrali nekoga, ki bo opravljal plačano prakso v podjetju Energetika.NET. Že v sklopu poletne šole pa so mladi pridobivali pomembne informacije o priložnostih zaposlovanja v energetiki in širše in se, nekateri med njimi, že uspešno dogovarjajo za sodelovanja s potencialnimi delodajalci.

Sicer pa se bo od 2. do 3. julija v Mariboru odvijala še medijska poletna šola Energetike.NET, prav tako v okviru programa Modri svet. Cilj medijske poletne šole je udeležence spoznati z medijskim svetom, ki pokriva področje energetike in jih seznaniti z načinom ter potekom medijskega dela, ki ne zajema zgolj novinarskega poročanja, pač pa tudi poznavanje osnov novinarske fotografije in celovit proces medijske produkcije. (mj)