Poletna šola, ki jo je Energetika.NET
uspešno organizirala že drugo leto zapored, je tokrat povezala mlade z
različnih področij.
Tri dni trajajoča poletna šola
marketinga programa Modri svet, ki je potekala v stimulativnem in kreativnem
okolju ABC pospeševalnika, je mlade potisnila v ospredje, kjer so dobili
priložnost, da prevzamejo aktivno vlogo pri soustvarjanju marketinških
strategij različnih podjetij iz sveta energetike, hkrati pa pokažejo potencialnim
delodajalcem potencial, ki ga skrivajo v sebi.
Udeleženci marketinške poletne šole Energetike. NET se veselijo novih pridobljenih znanj, še posebej so navdušeni tudi nad praktičnimi znanji, ki so jih osvojili na tem izobraževanju. Kot je povedala ena od udeleženk, se mladi ob tem (na)učijo marsikaj novega in zanimivega, spoznavajo nove ljudi, iščejo nove priložnosti.
Mateja Kegel Kozlevčar, vodja
programa Modri svet pri Energetika.NET, v programu Modri svet vidi še veliko
potenciala za razvoj v prihodnosti. Kot je
povedala, so jim mladi že drugo leto dokazali, da je bila njihova odločitev, da Modri svet iz
Energetskih kariernih srečanj, ki so jih pričeli izvajati konec leta 2013,
nadgradijo v poletne šole, prava.
»Že lani je praktično polovica
mladih udeležencev poletne šole v zelo kratkem času prišla do zaposlitve,
večina v energetiki. Tudi letošnji udeleženci so pokazali izreden potencial in
verjamemo, da bo njihova karierna pot po novo pridobljenem znanju zagotovo
lažja. Nam pa tovrstni uspešno zaključeni projekti dajejo energijo in predvsem
nove ideje za razvoj programa Modri svet, za katerega pričakujemo, da bo v
nekaj letih postal vodilni energetski kadrovski inkubator v Sloveniji,« je
dejala Mateja Kegel Kozlevčar.
V sklopu poletne šole so vsi
udeleženci pripravili in uspešno zagovarjali idejno marketinško zasnovo
projektov, ki so jih tokrat podala različna podjetja. Poleg projektov
Energetike.NET so reševali tudi marketinške izzive Mestne občine Ljubljana –
Zelene prestolnice leta 2016, Energetike Ljubljana in Energy escape room.
Pomembne informacije o priložnostih zaposlovanja
Kot je še povedala vodja programa
Modri svet, bodo med vsemi mladimi udeleženci poletnih šol na koncu izbrali
nekoga, ki bo opravljal plačano prakso v podjetju Energetika.NET. Že v sklopu
poletne šole pa so mladi pridobivali pomembne informacije o priložnostih
zaposlovanja v energetiki in širše in se, nekateri med njimi, že uspešno
dogovarjajo za sodelovanja s potencialnimi delodajalci.
Sicer pa se bo od 2. do 3. julija v Mariboru odvijala še medijska poletna šola Energetike.NET, prav tako v okviru programa Modri svet. Cilj medijske poletne šole je
udeležence spoznati z medijskim svetom, ki pokriva področje energetike in jih
seznaniti z načinom ter potekom medijskega dela, ki ne zajema zgolj
novinarskega poročanja, pač pa tudi poznavanje osnov novinarske fotografije in
celovit proces medijske produkcije. (mj)