Automobile Club de Monaco je pripravil nekoliko drugačen reli kot prejšnja leta, kajti na eko tekmovanju lahko sodelujejo le avtomobili, ki okolja ne onesnažujejo niti z izpusti niti s hrupom (ZENN - Zero Emission, No Noise). Dvojec Lemež & Lemež je tokrat tekmoval z električnimi avtomobili ter z avtomobili s pogonom na gorilne celice oziroma na vodik. Približno 40 posadk je na slikovito in razgibano traso zapeljalo v bližini Pariza 12. oktobra in dirko končalo 16. oktobra s spretnostno vožnjo v središču Monte Carla. Prvi voznik slovenske posadke na letošnjem reliju je bil Anže Lemež; Anže se je med vožnjo izmenjeval z očetom Primožem. To je taktika, ki se voznikoma preverjeno najbolj obnese in jima pogosto prinaša vrhunske rezultate na hitrih in tehnično zahtevnih cestah. Medtem ko je Primož dober v izkoristku energije, Anže uživa v hitrejših točnostnih vožnjah. Posadka Lemež & Lemež se je na reli odpravila z Volkswagnovim modelom eUp, ki velja za najvarčnejši električni avtomobil na svetu.
Podjetje E 3 je tudi tokrat ponosni pokrovitelj posadke Lemež & Lemež. Sodelovanje se je začelo na Eco Rallyju San Marino–Monako junija letos. Tekmovalni avtomobil dvojca Lemež & Lemež je bil že drugič »oblečen« v barve podjetja E 3 − ENERGETIKA, EKOLOGIJA, EKONOMIJA. Vizija našega podjetja E 3 sovpada s ključnim sporočilom športnega dogodka, ki promovira zeleno energijo in varovanje okolja. Tudi v podjetju E 3 iščejo odgovore na ta vprašanja in aktivno spodbujajo električno mobilnost. V zadnjem mesecu so postavili tri električne polnilnice – v Novi Gorici, Sežani in Kopru − kjer je polnjenje električne energije brezplačno. Odločitev, da znova podpremo dvojec Lemež & Lemež, je tako povsem na mestu.