V Informacijskem središču GEN se sicer skoraj vsak teden vrstijo strokovni dogodki z različnih področij. Januarja je služba kakovosti v družbi GEN organizirala tradicionalno srečanje Sekcije za kakovost in odličnost v elektroenergetiki. Prisotni strokovnjaki s področja kakovosti so se pozitivno odzvali na predstavljen pristop obvladovanja sistema vodenja v družbi GEN in v razpravi poudarili pomen ohranjanja lastnega vrhunskega znanja za obvladovanje informacijskih tehnologij tudi na področjih sistemov vodenja. Takšen pristop je pomemben zaradi ohranjanja znanja in konkurenčne prednosti, pa tudi za krepitev informacijske varnosti podjetij.
Sekcija za kakovost in odličnost povezuje posameznike iz elektrogospodarskih družb, ki so po službeni dolžnosti odgovorni ali zainteresirani za vzpostavitev, vzdrževanje in razvoj sistemov vodenja in drugih upravljavskih, voditeljskih in managerskih metod in pristopov, kot so sistemi na osnovi standardov vodenja, poslovna odličnost, strateško načrtovanje, sistem uravnoteženih kazalnikov, obvladovanje tveganj, korporativna integriteta, vitka organizacija, šest sigma in drugih pristopov k celovitemu obvladovanju kakovosti. V sekcijo prostovoljno vključujejo elektrogospodarske družbe s področja proizvodnje, prenosa, distribucije in prodaje električne energije. Sekcijo sestavljajo imenovani člani posameznih družb, ki so pristopile k sekciji.