Lansko leto je bilo za družbo Elektro Celje Energija nadvse uspešno. Prihodki od prodaje električne energije so v letu 2015 znašali 139.232.946 evrov, kar je 4,5 % več od načrtovanih. Vsi prihodki podjetja so zanašali 144.448.280 evrov, kar je 6,01 % več od načrtovanih. Posledično je bila dosežena tudi razlika v ceni od prodaje vseh energentov nad načrtovano, tako da je družba uspešno zaključila leto 2015 z dobičkom po obdavčitvi v višini 2.729.274 evrov.
Združitev z Elektro Gorenjska
Najpomembnejši dogodek v letu 2015 je bil gotovo pripojitev Elektro Gorenjska Prodaja k Elektru Celje Energija in preimenovanje v ECE. V praksi je bila to združitev dveh sorodnih podjetij. Glavni namen združitve je doseganje sinergijskih učinkov na področju stroškov, izboljšanje nabavne in prodajne funkcije zaradi ekonomije obsega in povečanje možnosti razvoja podjetja v nove sorodne dejavnosti zaradi boljše kapitalske in kadrovske strukture. Tako je poslovanje podjetja dolgoročno boljše in manj tvegano. Po več kot dveh letih priprav, analiz, soglasij institucij in seveda potrditvi lastnikov obeh podjetij je 1. oktobra 2015 podjetje začelo delovati kot enovito podjetje. Učinki združevanja bodo vidni šele v poslovnem letu
2016.
Uveden nov informacijski sistem
Podjetje je v januarju prešlo na nov informacijski ERP sistem IS21. Ta je v podjetje prinesel številne spremembe in optimizacije tako procesov, stroškov kot tudi storitev do strank. ECE ga je uvedlo v samo osmih mesecih. Ravno, ko je podjetje uvedlo pravzaprav vse module sistema in odpravilo manjše napake, sta se začeli integracija s sistemom Elektra Gorenjska Prodaja in migracija celotnega sistema v oblak. Vse skupaj je pomenilo veliko dela tako za informacijske strokovnjake kot vse preostale uporabnike v podjetju.
Leto 2015 je bilo prvo leto, ko je v skladu z EZ moralo podjetje s svojim denarjem z učinkovito rabo energije v Sloveniji doseči prihranke energije. Ti so za leto 2015 morali biti v višini 0,25 % od prodaje v letu 2014 oziroma 5,6 GWh na letni ravni. Podjetje je te prihranke doseglo in delno tudi preseglo ter jih preneslo v naslednje leto, ko mora doseči več kot dvakrat toliko prihrankov.
ECE na drugem mestu med trgovci električne energije
ECE je v letu 2015 prodal 2.716.106 MWh električne energije, od tega je znašala prodaja poslovnim odjemalcem 2.008.331 MWh, prodaja gospodinjskim odjemalcem pa 707.775 MWh. S 23,6-odstotnim tržnim deležem so se trdno zasidrali na drugem mestu med trgovci električne energije v Sloveniji. Podjetje je bilo prisiljeno zmanjšati prodajo na poslovnem segmentu na področju javnih razpisov, kjer so bile cene med 5 in 10 odstotki pod nabavnimi, saj ni želelo ustvariti velike negativne razlike v cen Leto 2015 je bilo drugo leto, ko so vse leto prodajali zemeljski plin. Prodali so ga 7.858.529 Sm³, kar je skoraj dvakrat toliko kot leto prej. Število poslovnih in gospodinjskih kupcev je med letom nenehno naraščalo in tako podjetju zagotovilo še večjo prodajo v naslednjem letu. Podjetje je še vedno med manjšimi igralci na trgu zemeljskega plina, vendar si je jasno izborilo mesto in postalo prepoznavno kot ponudnik zemeljskega plina tako pri svojih kot drugih kupcih.
Prodaja lesnih peletov narašča
ECE je uspešno nadaljeval s prodajo lesnih peletov. Tako so jih v letu 2015 prodali 2.229 ton in ustvarili 415.981 evrov prihodkov, kar je precej več kot leto prej, in to kljub zelo mili zimi ter s tem manjši porabi tega goriva. Podjetje je spremenilo svoj asortiman, prešlo v višji kakovostni in cenovni razred, kjer niso imeli nobenih reklamacij. Uspelo jim je dvigniti prodajo in kakovost. Peleti ECE zdaj veljajo za najboljšo odločitev v razmerju med kakovostjo in ceno, medtem ko peleti RZ, ki jih tudi prodajajo, kot najboljši peleti na slovenskem trgu.
Nadgradnja mobilne aplikacije
Nadgradnja mobilne aplikacije je bil eden od pomembnejših projektov za kupce ECE. Mobilna aplikacija za spremljanje porabe energije je bila prva v Sloveniji in ena redkih v Evropi. Nadgradnja je samo še izboljšala njene funkcionalnosti. Predstavitev aplikacije je podjetje podprlo z zelo inovativno marketinško in prodajno kampanjo. Poslovno okolje v letu 2015 so zaznamovali slaba likvidnost kupcev, stečaji in prisilne poravnave, s tem povezano pa tudi neplačevanje obveznosti, kar se je odrazilo tudi v slabšem rezultatu poslovanja. Podjetje je bilo zaradi tega prisiljeno povečati prevrednotovalne poslovne odhodke pri obratnih sredstvih. Takšno okolje je pomembno vplivalo na zmanjšanje sicer odličnega poslovnega izida.
Terče odhaja iz ECE
Po petih letih vodenja podjetja ECE mag. Mitja Terče odhaja na delo v tujino. Odkar je bil na čelu ECE, je podjetje reorganiziral, moderniziral in usmeril v trg. Bil je pobudnik in gonilna sila združitve s podjetjem Elektro Gorenjska Prodaja. ECE je le pol leta po združitvi postal prvi med ponudniki električne energije in drugih energentov po številu odjemalcev, ki jim je prvi v Sloveniji brezplačno ponudil električno energijo iz obnovljivih virov, pridobljenih zgolj v Sloveniji. Podjetje je sinergijske učinke združitve, načrtovane za leto 2019, doseglo že v prvi polovici leta 2016. V času njegovega direktorovanja so kot prvi izdali inovativne grafične račune, postavili mobilno aplikacijo, spletno aplikacijo za pridobitev personaliziranega potrdila o uporabi električne energije iz obnovljivih virov. Nazadnje so letos, spet prvi, odprli spletno trgovino z vsemi gospodinjskimi aparati, ki za svoje delovanje potrebujejo elektriko. Spustil se je tudi v boj z Zvezo potrošnikov Slovenije.