Na trgu več znanih blagovnih znamk e-vozil
Električna mobilnost postaja tudi sestavni del strategije držav, ki si morajo prizadevati za uresničevanje sprejetih direktiv EU glede zniževanja toplogrednih plinov. Zahtevanim ciljem glede zniževanja povprečnega izpusta ogljikovega dioksida z njihovimi strategijami sledijo še zlasti avtomobilski proizvajalci.
Po podatkih družbe SODO so v Sloveniji med globalnimi ponudniki električnih vozil z organizirano, izšolano in opremljeno prodajno servisno mrežo za prodajo in servisiranje električnih vozil, z dolgoročnimi prodajnimi načrti trenutno prisotni Renault-Nissan, BMW in Volkswagen. V manjši meri so prisotni tudi drugi proizvajalci električnih avtomobilov, med njimi Tesla Motors, Tazzari. To so tudi blagovne znamke širših industrijskih skupin, ki najbolje sodelujejo s slovensko (in evropsko) dobaviteljsko verigo.
Nekatere blagovne znamke so prisotne na trgu pasivno, zaznati pa je tudi delovanje ponudnikov poslovnega najema avtomobilov in izposoje vozil, ki v svojo ponudbo vključujejo električna vozila. Slovenski trg je del širšega evropskega in globalnega trga, kar pomeni, da posamezniki lahko tudi v tujini kupijo električni avtomobil, ki ga ni v redni ponudbi proizvajalca v Sloveniji (npr. avtomobili Nissan, Tesla).
Če bi v Sloveniji želeli slediti direktivi EU glede zniževanja toplogrednih plinov, bi morali trenutno skromen delež električnih avtomobilov med novo prodanimi osebnimi vozili do leta 2030 dvigniti na okoli 33 odstotkov.
2273